‘माधवजीले लामो समयपछि विचार बदल्नुभएको हो भने खुशीको कुरा हो’

‘माधवजीले लामो समयपछि विचार बदल्नुभएको हो भने खुशीको कुरा हो’


पूर्वप्रधानमन्त्री झलनाथ खनाल तत्कालीन नेकपा मालेको महासचिव चुनिंदा ३३ वर्षका थिए । ७५ वर्षको उमेरमा उनी फेरि आफ्नो पार्टी नेकपा एकीकृत समाजवादीको शीर्ष पदमा लड्दैछन् । दुई सातापछि हुने दशौं महाधिवेशनमा नेकपा (एस) का सम्मानित नेता रहेका खनाल सहित हालका अध्यक्ष माधवकुमार नेपाल, महासचिव घनश्याम भुसाल पनि नेतृत्वको आकांक्षी छन् । अनलाइनखबरका लागि बसन्त बस्नेतसँगको यो अन्तर्वार्तामा आइतबार खनालले आफू पुनः नेतृत्वमा आउन चाहनुको औचित्यबारे तर्क गरे । साथै पार्टी जीवन, राष्ट्रिय राजनीतिबारे पनि चर्चा गरे :

तपाईं युवाकालमै पार्टी प्रमुख भइसकेको नेता । यस्तो बुढेसकालमा गर्मी खाँदै घरी मधेश, घरी सुदूरपश्चिमतिर कुदेर महाधिवेशनको तयारी गर्न गाह्रो भएको छैन ?

हाम्रो देश नै रमाइलो छ । कतै पहाड, कतै मधेश मिलेर बनेको छ । सबैैलाई रमाउने देश बनाउनुपर्नेछ । नेकपा मालेको महासचिव बन्दा २०३९ सालमा म ३३ वर्षको थिएँ । पार्टी नै हट्टाकट्टा युवाहरूको थियो । मभन्दा कान्छाहरू पनि थिए । अहिले पनि सक्रिय छु ।

हाम्रो बुवा पुस्ताले तपाईंलाई नेता मान्यो, हाम्रो पुस्ताले पनि मान्यो । अब आउने पुस्ताले पनि तपाईंलाई नै किन नेता मान्ने ?

उमेरले नेतृत्व हुने होइन । मान्छेहरू पुस्तान्तरको कुरा गर्छन् । नेपालमा युवाहरूको ५३ प्रतिशत जनसंख्या छ, तर आन्दोलनहरूबाट युवा पुस्ता क्षमता आर्जन गरेर नेतृत्वमा उदाउन सकेन । त्यसैले सबैजसो पार्टीमा अहिले पनि प्रौढ पुस्ता नै नेतृत्वमा छ । युवा पुस्ता अगाडि आउने वातावरण बनाउनुपर्छ ।

नौजवानको सामर्थ्य पुगेन होला, तर तपाईंहरूले पनि समर्थ बनाउन जोड लगाउनुभएन नि ?

मैले पार्टीको नवौं महाधिवेशनमा ७० वर्षलाई उमेर सीमा राखौं भनेको थिएँ । तर त्यो उमेरको नियम बनाउँदा पनि नयाँ पुस्ता आएन । उही बुढा पुरानाले गर्नु परेको छ । युवा तिनकै पछि लागे ।

एमाले र तपाईं एकीकृत समाजवादीहरूले उमेर सीमा फेरि हटाइहाल्नुभयो, कहाँबाट आउन् त युवा ?

हटाउन बाध्य बनाइयो । एमालेको दशौं महाधिवेशनमा पनि बुढा नै आए । त्यतिखेर युवाले कब्जा गरेको भए हुँदैनथ्यो ? सकेनन् नि त ! फेरि बुढाकै पछि लागे युवाहरू । अस्ति हाम्रो केन्द्रीय परिषद् बैठकले ७० वर्ष उमेरहद हटायो । त्यो पनि मैले हटाएको होइन नि ! युवाले हो हटाएको ।

तपाईं त बेलाबखत फरक मत राख्ने नेता । यसमा फरक मत राखेको सुनिएन नि ?

त्यसको के अर्थ थियो र ? राजनीतिक, सैद्धान्तिक कुरामा फरक मत राख्नुपर्छ । उमेर राजनीतिक कुरा होइन । जन्मदेखि मृत्युसम्मको खास अवधि हो उमेर । व्यक्तिले भिजन दिन्छ, क्षमता राख्छ भने उसले हो नेतृत्व गर्ने ।

उसो भए अब दुई सातापछिको महाधिवेशनमा २००६ सालमा जन्मेका झलनाथ र २००९ सालमा जन्मेका माधवबीच नै प्रतिस्पर्धा देख्नुपर्ने हो ?

यो दुई सातामा हेरुँ न प्रतिस्पर्धा हुन्छ कि सर्वसम्मति । कहिलेकाहीं उथलपुथल पो हुन्छ त !

अस्ति माधव नेपालसँग कुरा गर्दा पार्टीभित्र सबैले मलाई खोजिरहेका छन् भन्दै हुनुहुन्थ्यो । यस्तो अवस्थामा तपाईंको खोजी होला त ?

त्यो उहाँको बुझाइ हो । कहिलेकाहीं मान्छेलाई आफ्नो पार्टी मात्रै होइन, सारा देश र संसारले मलाई खोजिरहेको छ भन्ने भ्रम हुन सक्छ । वास्तविकता र व्यवहारले के हुन्छ भन्ने देखाउँछ । आत्मगत होइन, वस्तुगत परीक्षण गर्दै अघि बढ्नुपर्छ ।

पाँच दशकपछि पनि फेरि झलनाथ माधवकै खोजी हुनु सौभाग्य कि विडम्बना ?

जसले जे माने पनि भयो । हाम्रो पार्टीको आवश्यकता चाहिं जुन विचार, नीति अगाडि सार्छौं, जहिले पनि कम्युनिस्ट पार्टीले नीतिकै आधारमा नेतृत्व निर्माण गर्छ । नीतिका आधारमा नेतृत्वको कुरा गर्नुपर्दा झलनाथ खनालको नाम आयो भने अचम्म मान्नुपर्दैन ।

पार्टीभित्र त नीतिमा एकरूपता आइसक्यो होइन र ?

एकरूप बनाउने प्रक्रिया छ, कति एकरूपता आयो भन्ने कुरा अभ्यासमा जाँदा थाहा हुन्छ ।

माधवले नै जनताको बहुदलीय जनवाद (जबज) पुरानो कोट हो, समाजवादी क्रान्तिको कार्यक्रम नयाँ कोट भनेपछि अब के फरक रह्यो र ?

माधवजीले धेरै लामो समयपछि विचार बदल्नुभएको हो भने खुशीको कुरा हो । उसोभए जसले जुन बेलादेखि यो मान्यता र विचारको नेतृत्व गर्दै आए, उनीहरूकै अडानका कारण यो सम्भव भयो होला नि ! इतिहासको यस भूमिकाको ठिक मूल्यांकन हुनुपर्छ ।

महासचिव घनश्याम भुसालले पनि यही नीतिका आधारमा नेतृत्वको आकांक्षा राख्नुभएको छ नि ?

आकांक्षा राख्न पाइन्छ । सबैको मौलिक हक हो । यथार्थ चाहिं कसरी मूल्यांकन गर्ने त ? हामी जता जान खोज्दैछौं, विचारको ओरेन्टेशन कसरी आएको छ हेर्नुपर्छ । नेतृत्व निर्माण गर्दा योभन्दा अन्यथा जान खोजियो भने भड्खालाबाट जोगिन सजिलो छैन ।

पुस्तान्तरण चाहिं नहुने भयो उसो भए ?

क्रमिक रूपमा पुस्तान्तरण हुँदै आएको छ । कमरेड पुष्पलालले बनाएको पार्टी हो । मनमोहन अधिकारी हुनुहुन्थ्यो । उहाँहरूको पुस्ता त अहिले छैन । कुनै पनि कम्युनिस्ट पार्टीले यो काम गर्न सकेको छैन । अब त्यो काममा पनि लाग्नुपर्ने आवश्यकता छ ।

तपाईंहरूले एमाले विभाजन गरेर नयाँ पार्टी बनाउँदा माधवलाई अध्यक्ष स्वीकार्नुभयो । अहिले किन अध्यक्ष लड्न खोज्नुभएको ?

यो पार्टी विद्रोह हुँदा म उपचारमा थिएँ । पार्टी एकताबद्ध होस् भनेर गएको थिएँ । पार्टीमा कुनै पनि किसिमले मेल नहुने भयो भनेपछि विद्रोहको विकल्प छैन भनेर मैले उहाँलाई भनेको थिएँ । उहाँले वैधानिक विभाजन खोज्नुभएको थियो, तर दक्षिणपन्थी अवसरवाद विरुद्ध लड्न विद्रोह नै बाटो हो, यो २० वा ४० प्रतिशतको कुरा होइन भनेर मैले तर्क गरेको थिएँ । यो प्राविधिक होइन राजनीतिक कुरा हो भन्दै मैले समर्थन गरेको थिएँ । मलाई गर्व छ उहाँको विद्रोहमा । हामीले दक्षिणपन्थी अवसरवाद विरुद्ध विद्रोह गरेका हौं, तर त्यसको पुष्टि गर्ने काम हुन सकेन ।

पार्टी बनाउने माधव नेपालको कोसिस खेरै गयो उसो भए ?

त्यसो पनि नभनुँ । आंशिक कुरामा राम्रै भएको छ । जसरी बन्नुपर्ने, त्यसरी बनेन भन्ने कुरा मात्र हो । जस्तो कि एमसीसी जस्तो अपमानजनक सम्झौता शर्मनाक रूपमा अनुमोदन भयो ।

तपाईंको पार्टीले पनि त अनुमोदन गरेकै हो नि एमसीसी ?

त्यही त भयो नि ! मैले भिन्न मत त्यसैले गर्दा राखेको थिएँ । यो गर्नुहुँदैनथ्यो भनें । अरू थुप्रै विषयमा भिन्नता देखा पर्दै गए । कार्यक्रममा पनि कहिले जबज कहिले समाजवादी कार्यक्रम भन्ने कुरा भयो ।

तपाईंले सित्तैंमा आएको एमसीसी जस्तो अनुदान नलिने, चीनका महँगा ऋण लिने शास्त्रीय कम्युनिस्ट पारा देखाउनुभयो भन्ने छ नि ?

नबुझ्ने र पूर्वाग्रहीको कुरा हो । चीनको ऋण नलिने, विश्व बैंक र एसियाली बैंकको ऋण चैं लिने ! के प्रश्न हो त्यो ? त्यसैले यस प्रश्नको पींध पनि छैन । अपमानजनक शर्तहरूको म सदासर्वदा विरोध गर्छु ।

यसलाई सम्बोधन गर्न व्याख्यात्मक टिप्पणी आयो त ?

त्यसको कुनै अर्थ छैन । अनुमोदन गर्ने बहानाबाजी मात्रै हो । त्यसलाई अमेरिकाले मान्यो त ? नेपालका कम्युनिस्टहरूले आत्मसमर्पणवादी नीति लिए ।

तपाईं पार्टी अध्यक्ष बन्नुभयो भने सच्याउनुहुन्छ एमसीसी ?

म त सच्याउँछु ।

उल्ट्याउनुहुन्छ ?

‘माधवजीले लामो समयपछि विचार बदल्नुभएको हो भने खुशीको कुरा हो’उल्ट्याउन चाहिं सक्दिनँ । उल्ट्याउन त संसद्मा बहुमत चाहियो नि ! तर पार्टीमा चाहिं सच्याउँछु । कसैले ३० दिनको सूचनामा सच्याउन सकिन्छ भन्छन्, तर त्यो हात काटेर दिएको जस्तो कुरा हो । फेरि जोड्न सकिंदैन ।

तपाईं प्रधानमन्त्री, मन्त्री भइसकेको नेता, जसलाई देश–विदेशको अध्ययनमा पनि रुचि छ । तपाईंलाई विश्व कता जाँदैछ भन्ने थाहा नभएको पनि होइन । तर झलनाथको शास्त्रीयतावादले जंगली युगतिर पुर्‍याउने हो कि भन्ने आरोप विपक्षीहरूले लगाउने गर्छन् नि ?

उदारवादको रसरंगमा डुबेकाहरूले गर्ने टिप्पणी हो यो । क्रान्तिको चेतले युक्त भएकाहरू झलनाथलाई त्यसो भन्दैनन् । या त दक्षिणपन्थी अवसरवाद, या त उदारवादको भूमिमा रहेकाले यसरी हेर्छन्, भन्छन् । तर नेपालमा आज पूँजीवादी जनवादी क्रान्ति सम्पन्न भएको १८ वर्ष भयो । अहिले दलाल पूँजीवादको टोपी लगाएकाले कृषि र उद्योगमा यो हविगत छ । शिक्षा, स्वास्थ्यमा व्यापारीकरण छ । राज्यले भूमिका खेल्दैन । म प्रधानमन्त्री हुँदा बजेटको १७ प्रतिशत अंश शिक्षामा हालेको थिएँ । त्यो अहिले घटाउँदै लगे । आजको आवश्यकता बमोजिम नयाँ शैक्षिक शक्ति निर्माण भएको छैन ।

यस्ता प्रश्नहरूमा तपाईं र माधवबीच समान विचार नै छ ? कि भिन्नता पनि छ ?

आम रूपमा ठूलो भिन्नता छैन, कार्यक्रम र अवधारणामा धेरै भिन्नता छैन । प्रधान अन्तरविरोध, संयुक्त मोर्चा, प्रतिद्वन्द्वी को हो भन्ने खालका कुरामा हाम्रो भिन्नता छ ।

एउटा देशका राजदूतले देशका योजनाहरूमा सीधै २० करोडसम्म दिने प्रस्ताव आयो । तर सरकारमा हाम्रो पार्टीको भिन्नता रहेन । हामी चुकेका कुरा हुन् यी । यस्ता अरू पनि छन्, जहाँ नेतृत्व चुक्यो ।

माधव चुक्नुभयो ?

म नाम लिन चाहन्नँ । नेतृत्वको जिम्मेवारी हो ।

मूल नेतृत्व उहाँ हो । तपाईं पनि नेतृत्वमै हुुनुहुन्छ !

हो । अब हेर्नुस् न, यत्रा अपराधी जसलाई तीन तहको अदालतले जेल हाल भन्छ, हाम्रो मूल्यमान्यता के हो, न्यायिक मन के हो ? यसरी हाम्रो औचित्य पुष्टि हुँदैन । वैचारिक भिजन राखेर जानुपर्छ ।

महाधिवेशनमा उहाँलाई काउन्टर गर्ने तपाईंको रणनीति र टिम कस्तो छ ?

पहिलो कुरा त नीति र विचारले लड्ने हो । जे कुरा मैले अघि सारेको छु, सिंगो पार्टी यसमा सचेत छ । १ लाख ४४ हजार पार्टी सदस्य छन्, तिनलाई मैले सकेसम्म सचेत बनाउन खोजेको छ । पर्सि ५ गते त प्रतिनिधि निर्वाचित गर्ने काम हुँदैछ । त्यसले पनि अवस्था बताउँछ नै । विचारमा के ठिक, के बेठिक भन्ने कुराले नै अग्रगति नापिन्छ । नेतृत्व सकेसम्म सहमतिमै आउँछ ।

तर अहिलेसम्मको छाँट हेर्दा सहमति हुने देखिंदैन नि ?

जसको नीति उसैको नेतृत्व नै हुन्छ ।

तपाईंकै विगतको उदाहरण हेर्दा विचार एउटाको, नेतृत्व अर्काको भएको पनि छ नि ? फेरि त्यस्तो नहोला ?

कम्युनिस्ट आन्दोलनमा दुईचोटि यस्तो भयो । २०१४ सालमा नीति एउटाको, नेतृत्व अर्काको भयो । यस्तो हुँदा पार्टी विभाजन भयो । प्रतिवेदन मैले मस्यौदा गरें, त्यो पास भयो । नेकपा नामको पार्टी बनाउँदा १० लाख सदस्य थिए । दुई तिहाइ नजिक बहुमत थियो । तलसम्मै हाम्रो बहुमत, तर त्यो कहाँ पुग्यो ? तर गलत वैचारिक राजनीतिक कार्यदिशाले हामी गलत ठाउँमा पुगियो । कुनै पनि कम्युनिस्ट पार्टीको वैचारिक कार्यदिशा सही छ भने सानो पार्टी पनि ठूलो हुन्छ, गलत भए ठूलो दल पनि भत्किन सक्छ । फेरि दुर्भाग्य नआओस् भन्नलाई वैचारिक राजनीतिक कार्यदिशालाई नै सही बनाउन लाग्नुपर्छ ।

एमाले र माओवादी दुईवटा धार हुँदाहुँदै तेस्रो कम्युनिस्ट पार्टी उदाउन सम्भव छ ?

‘माधवजीले लामो समयपछि विचार बदल्नुभएको हो भने खुशीको कुरा हो’एकदमै सम्भव छ । वैचारिक राजनीतिक कार्यदिशा सही बनाएपछि त्याग तपस्याका क्रियाकलापले त्यो गराउँछ । म २०२२/२३ सालमा विद्यार्थी हुँदा कम्युनिस्ट आन्दोलन चकनाचूर थियो । म जति नेतालाई भेट्थें, चिसो भेट्थें । यी नेताले काम गर्ने रहेनछन् भन्ने म १७–१८ वर्षको विद्यार्थीलाई लाग्थ्यो ।

पछि हामी आफैं पुनर्गठन गर्न गयौं । त्यतिबेला पार्टी बनाउन कठिन थियो, त्यस्तो कठिन अवस्थामा पनि हामीले पार्टी पुनर्गठन गर्‍यौं । कम्युनिस्ट आन्दोलन एकताबद्ध भयो । २०४६ सालको आन्दोलन भयो । २०६२/६३ को क्रान्ति भयो । बनाउन नसकिने होइन तर समर्पण, लगनशीलता, भिजन, सही राजनीतिक वैचारिक कार्यदिशा लिएर जान सक्ने आँट–हिम्मत चाहिन्छ । त्योभन्दा अगाडि सही विचार, सिद्धान्त र नीति चाहियो र त्यसलाई कार्यान्वयन गर्ने आँट चाहिन्छ ।

तपाईंलाई अर्काे कम्युनिस्ट पार्टी बनिहाल्छ नि भन्ने आत्मविश्वास होला । मतदाताको झुकाव त न कम्युनिस्ट, न कांग्रेस– अर्कैतिर जाने जस्तो देखिन्छ नि ?

यो संकेतले के बताइरहेको छ भने अघि मैले भने झैं एकताको बेला नेकपा ठूलो शक्ति बनेको थियो, त्यतिबेला यदि यो देशमा कृषि क्रान्ति, राष्ट्रिय औद्योगीकरण, व्यापक उद्योगधन्दा खोलेर रोजगारी सिर्जना गर्न र आम जनताले चाहेको आधारभूत परिवर्तन गर्न सकेको भए आज युवा खाडी र मलेसिया जानुपर्ने थिएन । शिक्षा र स्वास्थ्यमा व्यापक परिवर्तन गर्न सक्थ्यौं । हामीसँग १८ (२) वटा विश्वविद्यालय छन् तर त्यहाँ पढ्ने विद्यार्थीको अभाव हुनथाल्यो । न पाठ्यक्रम छ न आकर्षण । यी विषयमा आमूल परिवर्तन गर्न सकियो भने बाहिर गएका युवा स्वदेश फर्कन्छन् । आफ्नो देशप्रति माया छ नि ! मान्छेलाई सीमा पार गरेपछि आफ्नो देशप्रतिको माया उम्लेर आउँछ । देशको मायाका बावजुद विवशताले विदेशिएका छन् । त्यसलाई बुझेर आत्मविश्वास र भिजनयुक्त नयाँ नेतृत्व निर्माण गरौं र त्यस्ता कार्यक्रम लागू गर्न थालौं त, यो देशमा फेरि आकर्षण बढेर जान्छ ।

तपाईंहरूले यस्ता धेरै अवसर गुमाइसक्नुभयो । कसरी पत्याउने ?

यो चुनौतीपूर्ण कुरा हो । यसलाई विश्वासमा बदल्न स्पष्ट विचार शृङ्खला अगाडि सार्नुपर्छ भने व्यवहार पनि सँगसँगै सच्याउनुपर्छ । कहिलेकाहीं राम्रो विचार ल्याउने नेताकै व्यवहार कोही तानाशाही, कोही भ्रष्ट, कोही परिवारवादी देखिन्छ । यस्तो गर्नुहुन्न ।

एउटा कम्युनिस्टले राजनीतिलाई जनसेवाको विषय बनाउनुपर्छ । राजनीति पेशा र कमाउ धन्दाको विषय होइन । समर्पण, त्यागको विषय बन्नुपर्छ । हिजो भूमिगत भएर काम गर्दा हामी न परिवार भन्थ्यौं न विवाह । यी सबै कुरा त्यागेर हिंडेका थियौं । त्यो खालको समर्पण गरेर यो देशका १०–२० कम्युनिस्टहरू हिंड्न सुरु गरौं त ! जनताको आशा फेरि पलाएर आउँछ जसरी चैत-वैशाखमा सारा वनस्पतिका मुनाहरू पलाएर आउँछन् । मान्छेको मन त हो, वनस्पतिभन्दा चाँडो पलाएर आइहाल्छ । यदि हामीले सही ढंगले काम गर्छाैं, भिजन दिन्छौं र समृद्धिमा पुग्ने बाटो देखाउन सक्यौं र जनताले विश्वास गरे भने आँधीहुरी आउँछ ।

राज्यका स्रोतहरू कब्जा र दोहन गर्नेतिर बढी नेता कार्यकर्ताको ध्यान गएको छ होइन ?

पूँजीवादी नेताहरू त्यता ध्यान गयो भने आश्चर्य मान्नुपर्दैन । उनीहरूको कामै त्यही हो । तर वामपन्थी नेताहरूमा यस्तो प्रवृत्ति देखिनु दुःखद् विषय हो । वामपन्थी आन्दोलनप्रतिको विश्वासघात हो ।

अहिलेका ठूला-ठूला भ्रष्टाचारका प्रकरणहरूमा सबै वामपन्थी भनिएकाहरू नै जोडिएका छन् ?

त्यो भनेको कम्युनिस्ट नेताहरूमा आइरहेको अधपतनको कुरा हो । यदि यो आरोप सही छैन भने उनीहरूले साफ गर्नुपर्छ । परीक्षण गर्न तयार हुनुपर्‍यो र प्रमाणित गर्न चुनौती दिनुपर्‍यो ।

अहिले तपाईंले लेख्नुभएको समाजवादी क्रान्तिको कार्यक्रम के हो ? नयाँ कुरा के छ र अरूभन्दा फरक के हो ?

अहिले हामी पूँजीवादी व्यवस्थामा छौं । अहिले आम जनतामाथि व्यापक शोषण, दमन, अन्याय, अत्याचार छ । समाजवादी व्यवस्थाले यो कुरा समाप्त गर्छ । मान्छेले मान्छेमाथि गरिरहेको शोषणलाई समाप्त पार्ने व्यवस्थाको नाम हो समाजवाद ।

दोस्रो कुरा, अहिले विभेदै विभेद छन् । पुरुष र महिलाहरूबीच, जातीय विभेद छ । वैदिकभन्दा पूर्वकालदेखिको व्यवस्था हो छुत, अछूत भन्ने । संविधान, ऐनले मान्दिनँ भनिसक्यो तर पनि व्यवहारमा यही छ । यसलाई अन्त्य गर्ने व्यवस्था भनेकै समाजवाद हो । शिक्षा र स्वास्थ्यमा व्यापारीकरण छ । यो त नागरिकको मौलिक हक हो । बालबच्चाहरूको शिक्षाको निम्ति राज्यले जिम्मा लिनुपर्छ । समाजवादले यसलाई परिवर्तन गर्छ ।

अहिले भ्रष्टाचार व्याप्त छ । यसलाई अन्त्य गरेर भ्रष्टाचार गर्नै नपर्ने र मनै नलाग्ने व्यवस्था हामी सिर्जना गर्न चाहन्छौं । त्यो भनेको समाजवाद हो । पूँजीवादी व्यवस्था त भ्रष्टाचार, कालोबजारी, कमिसनखोरी नगरी चल्दै चल्दैन । यसलाई अन्त्य गर्न समाजवाद चाहिन्छ । यी सार वस्तु भएको र श्रमिक वर्गको नेतृत्व भएको नयाँ समाजवादी लोकतन्त्र जहाँ सबै प्रकारका हकअधिकारले समाज युक्त हुन्छ । त्यहाँका जनता युक्त हुन्छ । त्यस्तो खालको व्यवस्था ल्याउने कार्यक्रम हो समाजवाद ।

एमाले र अन्य पार्टीले भनेको भन्दा कति भिन्न हो यो ?

विल्कुलै भिन्न । अरू कुनै कम्युनिस्ट पार्टीहरूले यस्तो कार्यक्रम अगाडि सारेकै छैनन् । अब पूँजीवादी पार्टीहरूले यस्तो कार्यक्रम अगाडि सार्ने कुरै भएन । सार्वजनिक स्वामित्व प्रधान रहेको नयाँ समाजवादी लोकतान्त्रिक अर्थतन्त्र र संस्कृति भएको व्यवस्था विल्कुलै एउटा नयाँ व्यवस्था हो । अहिले हाम्रो पार्टीले अगाडि सारेको यो कार्यक्रम विल्कुलै नयाँ कार्यक्रम हो । यो समाजवादी क्रान्तिको सिंगो कालभरिको कार्यक्रम हो । हरेक महाधिवेशनमा फेरि राजनीतिक र संगठनात्मक प्रतिवेदन पेश गर्नेछौं । तर कार्यक्रम सम्बन्धी दस्तावेज हो त्यो चाहिं सिंगो क्रान्तिको दस्तावेज हो । फेरि फेरि प्रस्तुत भइरहँदैन ।

तस्वीर र भिडियो : शंकर गिरी





Source link

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »
Scroll to Top
Donald Trump Could Be Bitcoin’s Biggest Price Booster: Experts USWNT’s Olympic Final Standard Warren Buffett and Berkshire Hathaway Annual Meeting Highlights What to see in New York City galleries in May Delhi • Bomb threat • National Capital Region • School